WHITE LACE

Tuesday, November 24


I'm writing to you from my little Island! I'm excited to be back, meeting again with friends and family! This week the Holiday Season officially begins with Thanksgiving, who's excited? I'll be lying if I'm not looking forward to all my mother's delicious food haha... 

Les escribo desde mi pequeña Isla. Estoy emocionada de estar de vuelta y más aún poder celebrar el inicio de las festividades con el día de acción de gracias este próximo jueves. Quiénes como yo están igual de emocionados? Yo no puedo esperar a comer la deliciosa comida de mi mamá jaja...
This look I wore to go to lunch with Stephi from the blog Rags & Grace. She was sweet enough to take these photos for me. It's an all black and white look with a hint of emerald with the oversized earrings. I mixed leather pieces with bag, boots and skirt (which I've worn many times before, see herewith a super feminine white lace top!

Hope it inspires,
Nydia

Este es uno de los últimos looks que utilicé en Orlando. Un outfit completamente blanco y negro excepto con un poco de esmeralda de los aretes. La falda la tengo desde hace un tiempo, la he combinado en varias ocasiones, pueden ver los diferentes atuendos oprimiendo aquí. Para esta ocasión quise crear contraste entre las piezas de cuero y lo delicado de la blusa de encaje que es una preciosura! 

Hasta la próxima entrada,
Nydia


G E T   T H E   L O O K 

No Comments

WUNDERKIND © 2016 | Template by Blogs & Lattes